eerste werkweek - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van Pamela Kreeuseler - WaarBenJij.nu eerste werkweek - Reisverslag uit San Barbola, Aruba van Pamela Kreeuseler - WaarBenJij.nu

eerste werkweek

Blijf op de hoogte en volg Pamela

01 Oktober 2019 | Aruba, San Barbola

Maandag 30 september is Roeland weer vertrokken naar Nederland. Ja een moet het geld verdienen gaf hij gekscherend aan. Het is een dubbel gevoel, ik ga mijn maatje en rots in de branding erg missen, maar voel me hier erg welkom en heb zin om kennis te maken met alle kinderen en hun ouders. Het was fijn om samen met Roeland het eiland te verkennen en langzaam te acclimatiseren.
Els de kinderfysiotherapeut komt dezelfde dag aan en ik haal haar op van het vliegveld. Haar vlucht heeft vertraging en ze komt als allerlaatste door de gate. ik herken haar meteen en het is fijn dat ze er is. We halen haar huurauto bij Hertz op en vertrekken naar het appartement. Knap hoe ze na een vlucht van 9 uur zo fit nog achter het stuur zit. Bij een wijntje en wat chips kletsen we bij en er is meteen een klik. We kennen ook een aantal gezamenlijke mensen, Trudi en Desi. Morgen gaan we op pad om de eerste zaken te regelen en de weekplanning te maken. Els is een open persoon en daar houd ik wel van. Mijn rol als logopedist zal wat kleiner zijn maar we gaan vooral kijken naar de hulpvraag van de ouders en de kinderen en ook behandelingen combineren.
Dinsdag is onze eerste officiële werkdag, we gaan de telefoonkaart bij Setar opwaarderen, langs Marjon voor kennismaking en de financiën. Vanmiddag boodschappen doen en de indeling van de gesprekken met de scholen maken. Onderweg naar Marjon begint het te stortregenen, we rijden naar ons appartement om de horren dicht te doen want tegen zoveel regen is deze niet bestand. Nat geregend worden op Aruba, en lopen door de plassen water met je slippers, ook dat hoort erbij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Pamela

Actief sinds 14 Aug. 2019
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 4409

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2019 - 20 December 2019

Vrijwilligerswerk als prelogopedist op Aruba

16 September 2019 - 19 September 2019

Bruiloft op Curacao

Landen bezocht: